A Magna Cum Laude zenekar méltán népszerű énekese Mező Misi immár DPA mikrofonba énekli legnagyobb slágereiket. A d:facto mikrofoncsalád egyik legpraktikusabb szolgáltatását, a vezeték nélküli rendszerekkel való kompatibilitást használta ki, amikor a megfelelő adapterrel a már meglévő URH-s mikrofonjának kapszuláját DPA-ra cserélte.
„Hangmérnökünkkel, Tóth Attila ’Toti’-val gyakran beszélgetünk műszaki dolgokról, technikáról, hogyan lehet még jobbá tenni az ének hangzását. Tőle hallottam először a DPA mikrofonokról” – kezdte a történetet Misi. A rockszínpadok legnehezebben feloldható ellentmondását, hogy tudniillik miként lehet megoldani azt, hogy a mikrofon megfelelően érzékeny és jó felbontású legyen az énekhang hű tolmácsolása érdekében, ugyanakkor ne szedje össze a többi hangszer hangját és magas kivezérlést tegyen lehetővé, csak hellyel-közzel sikerült eddig megoldani. „Régebben, kevésbé rutinos zenészként el sem tudtam képzelni, hogy mikrofon és mikrofon között ennyi különbség lehet” – folytatta Misi. „A d:facto kapszulával sokkal természetesebb, nyitottabb, zeneibb hangzást sikerült létrehoznunk”. Misi igazi kísérletező típus, azonban nem bíz semmit a véletlenre, ha a minőségről van szó. Sok hazai énekessel ellentétben ő mindenhová saját berendezését, a Focusrite ISA 220 Session Packet és mikrofonját is magával viszi. „Imádom azt a hangzást amit ebből a vasból elő lehet varázsolni, az új kapszulával pedig egyenesen csodákra képes.”
Túl azon, hogy a d:facto az énekesnek ilyen örömet okoz, nem kevésbé fontos a keverőhangmérnök véleménye sem. „Toti szája fülig ér a beállásokon, hiszen nagyon könnyű a DPA-val jó hangot csinálni, mélytartománya is rendkívül dinamikus, mégsem hajlamos összeszedni a gitárok, dobok hangját.”
Hogy miként befolyásolja a színpadi munkát az új mikrofon, arról Misi a következőket mondta: „A minőség és a megbízhatóság jókora biztonságot ad az embernek, teljes erőmmel a produkcióra tudok koncentrálni.”
A zenekar tagjai körében is nagy sikert aratott a váltás, valószínűleg Szabó Tibi gitárost sem kell már sokáig győzködni a DPA előnyeiről. „Tibi két darab 4×12”-os gitárhangfal előtt áll, ezért mindig problémás az ének monitorozása és keverése. Egy DPA-val ezek a gondok is megoldódnának…”